úterý 8. března 2022

úhel pohledu

 Dnes jsem dostala ten nejkrásnější dárek, v jaký jsem už ani nedoufala. Šla jsem ptáčkům dosypat krmítko, každý den to v těchto dnech, kdy noční teploty klesají pod bod mrazu dělám třikrát. Dnes jsem asi změnila úhel pohledu, zrak mi zabloudil pod nízký zakrslý smrček. Cosi se tam bělalo, myslela jsem, že pod smrčkem rostou nějaké kdysi vysazené sněženky a bylo to opravdu milé překvapení v podobě osmi kvítků jarních bledulí. 💝


Dvakrát jsem si vysadila bledule na různých místech, ale nikdy u nás nevydržely do příštího jara. Není divu, mají rády vlhko. Zakrslý smrček mám vysazený u pergoly 23 let, cibulky bledulí možná nějakou dobu v půdě jen odpočívaly a když se smrček rozrostl, dnes už má na šířku cca 90 cm, tak  je možné, že květy bledulí ukryl.

 Každopádně je to opravdu ten nejkrásnější dárek, protože nové cibulky už dnes nejdou koupit, protože bledule jarní jsou chráněné.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat