sobota 19. března 2022

ptáčci

 Nakonec jsem včera skončila s vysokým tlakem v nemocnici. Odpoledne už mi bylo hodně blbě, přesto jsem zase, už asi podvacáté klikla na Novinky. Neměla jsem to dělat, dorazily mě pod články ještě ty nenávistné komentáře a pak už to šlo se mnou od desíti k pěti. Přesto jsem váhala se zavoláním sanity. Když tlak vystoupal až na 220/110, a manžel viděl, co to se mnou dělá, vytočil tu 155ku sám. 

Pobyla jsem v nemocnici pár hodin, udělali různá vyšetření, včetně laboratorního, dostala jsem kapačku a ještě další přidané léky k těm stávajícím a frčela jsem zpátky domů. Lékař mě varoval, že při tak vysokém a život ohrožujícím tlaku se může stát cokoliv, např. prasknout cévka v mozku, či vážné problémy se srdcem. Nemám se dívat ani na zprávy. Cestou domů jsem si říkala, že tohle byla ta poslední tečka, dál už si huntovat zdraví kvůli něčemu, co nedokážu změnit nebudu. Přispěl k tomu krizovému stavu i fakt, že CENZURA zapracovala i na kanálu Petra Bureše a pana Josefa Skály. Uprostřed Skálovy simultánky mu to prostě odstřihli a finito. 

Raději se budu věnovat něčemu užitečnému. Vyfotila jsem před malou chvilkou sýkorku koňadru, na provizorním pítku z vyřazené pánve. Když je takové dlouhotrvající sucho, ptáci potřebují ke krmení i vodu. 

Vyblejskla jsem i hrdličky, zrovna skončilo páření... 

 Do třetice tady mám stehlíka obecného na krmítku. Snad někomu těmito snímky udělám radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat