úterý 25. ledna 2022

sýkorky a kosáček

 Snažím se myslet aspoň trochu pozitivně, ale moc mi to nejde. Přece jen mi to nedá a aspoň dvakrát, nebo třikrát denně nakouknu na různé internetové stránky, abych zjistila co je nového a to, co vidím mě vhání do hluboké deprese. 

Snažím se hledat potěšení v maličkostech, a současně si uvědomuji, že ke štěstí stačí někdy opravdu málo. Teď například mi dělá mi radost pozorovat ptáčky.

Uklidňuje mě štěbetání sýkorek, když vidí doplněné krmítko slunečnicovými semínky. 😊

Mám radost, že u nás ptáčci zatím jsou. 💗

Kosáček by si dal jablíčko, ale to koupené ze supermarketu, které nevoní a nemá žádnou chuť mu nechutná. Nedivím se, ani mně ta jablka nechutnají. Koupili jsme tři na zkoušku, jedno jsem rozkrojila kosům, dvakrát do něj zobli a nechali ho být...👎


Žádné komentáře:

Okomentovat