pátek 14. ledna 2022

chudák kaki churma

 Minulý rok jsem si koupila kaki churmu, stromek byl sotva 60 cm vysoký a docela drahý. Mám to ovoce moc ráda, proto jsem s koupí neváhala a sáhla poměrně hluboko do peněženky, zvlášť když se všechno ovoce tak rapidně zdražuje. Čekali jsme na vybranou odrůdu řadu měsíců, protože by měla být odolná chorobám i nízkým teplotám.  

Jenže  první roky, než se zakoření a větve zesílí  je třeba stromek chránit před nízkými teplotami, a tak jsem před pár dny na ochranu použila netkanou textilii.  V současné době však teploty tak skáčou, že nevím, jak se správně zachovat. V noci mrzne, přes den je nad nulou, a tady bych potřebovala poradit, protože se mi nezdá tak úplně normální, abych na noc stromek balila a přes den ho zase odkryla. Bojím se, že pod netkanou textilií začne kaki churma brzy rašit a pak bude ještě víc ohrožená.

Jeden den si v lipové aleji postavili sněhuláčka, druhý den se díky teplému počasí začal hroutit, a třetí den zbyla jen ta větvička a malá loužička...

Žádné komentáře:

Okomentovat