pátek 17. prosince 2021

stresující sen

 Na dnešek se mi zdál sen, ze kterého jsem se probudila úplně zpocená. Sedím u stolu, abych si odpočinula a najednou mi dojde, že už je štědrý večer a já zapomněla udělat bramborový salát a řízky. Byl to sen tak živý, kuchyň jsem měla rozuklízenou, zrovna jsem sundávala ze shora z  kuchyňské linky mojí sbírku starých džbánů, plotna studená, no děs. 

Džbány jsem myla včera, tak proto se mi to asi promítlo do snu. Však jsem se něco nalezla po štaflích nahoru a dolu. 

Tohle už jsou snímky z dnešní procházky, vyšli jsme hned po snídani, protože se konečně udělalo hezky. 

Po příchodu domů jsem shrabala pod lískou poslední listí, dřív to nešlo, protože kolem ležel ještě sníh. 

Teď si dám kafíčko a po něm dorazím úklid kuchyně, manžel umyl lustry, zdá se, že to nejhorší už bude za námi a konečně si snad trochu odpočineme. 👍

Žádné komentáře:

Okomentovat