čtvrtek 11. listopadu 2021

trocha nostalgie

Vypadá to na další depresivní den, mlha by se dala krájet.  Otevřu internetové noviny a vyskakuje na mě nová předsedkyně Sněmovny, nebo oduševnělý úsměv - Jestli se to tak dá nazvat budoucího pana premiéra...., a ta moudra, co z nich padají, ach jo...

Ještě před tím, než se udělalo tak škaredě, vypravila jsem se na delší procházku a chtěla jsem si vyfotit starý, krásný dům. Kdykoliv jsem kolem toho domu šla, říkala jsem si, že kdybych na něj měla, hned bych si ho koupila. No a ten starý a krásný dům, co potřeboval nějaké úpravy už není. Na jeho místě stojí dům nový, a na rozdíl od starého není ničím zajímavý, tak jsem šla dál a bylo mi z toho tak nějak smutno.

Došla jsem bez nálady do městečka, přes vylidněné náměstí a stejnou cestou jsem se vracela domů.

Udělala jsem ještě jednu fotku, kdysi rostlo před domem s bílou fasádou víc stromů, asi stínily, nebo někomu vadily, já nevím, ale jsem ráda, že je nenechali pokácet všechny.

Žádné komentáře:

Okomentovat