neděle 21. listopadu 2021

podmračená neděle

 Tak moc jsem se těšila, že konečně uvidíme sluníčko a zase to nevyšlo.  Už to pošmourno trvá moc dlouho a k tomu ty děsivé kovidové články, kterým se nějak nemůžu ubránit. Vím, že mi stres škodí, vím, že s tím nic nenadělám, vím, že budu zase špatně spát.

Pořád nás chtějí chránit, ale mně se zdá, že dělají pravý opak. Teď už je zřejmé, že nebude stačit třetí tzv. posilující dávka vakcíny, ve hře je a zvažuje se i čtvrtá, asi vánoční, nebo snad novoroční. Ne nadarmo se říká - "Jak na Nový rok, tak po celý rok." 👍

Snažíme se aspoň něco pro své zdraví dělat.  První snímek je z dnešní procházky. Vyfotila jsem pámelník, už když jsem viděla ty bílé bobule, vzpomněla jsem si, jak jsme se s nimi jako děti vydováděly. 

Druhý snímek kroucené lísky a jehnědů je z naší zahrádky. Pořád je na lísce spousta listů a tak budu odpoledne zase chvilku zaměstnávat své ruce a hrábě. 

Zase tady blbne nastavení mezer mezi odstavci a fotkami, kdybych se rozkrájela, nic s tím nesvedu a to nechám už být, aby mě z toho ještě nekleplo. 



Žádné komentáře:

Okomentovat