neděle 17. října 2021

podzim u nás

 Dneska jsem měla v plánu jen odpočívat a nabírat síly, ale ono mi to nedá. Kdopak ví, jak bude za dva, tři dny, nebo za týden, a já potřebuju na zazimování zahrady času opravdu hodně. Je to jen pár dnů, co od meteorologů zaznělo, že letošní zima bude opravdu krutá, a dnes se od paní Honsové na Novinkách  dozvídáme, že zima bude mírná a jaro přijde brzy. 

Nevím co z toho si vybrat, podle vřesu to vypadá na zimu mírnou, ale moc dobře  vím, že podle pranostik a dnes už řídit nedá. Příroda je popletení, na hortenziích vyrašily nové květy, azalky mají nalité pupeny, až je mi jich líto.

Topolovka je unavená, její květy leží už na zemi, stejně tak, jako naše jediné jablíčko.
Bylo moc dobré, i když jsem si ho musela vykrájet.

Nový květ jsem ještě nestihla vyfotit, ale to podzimní vybarvení téhle hortenzii moc sluší. 


Takhle vypadá ve svahu nový betonový plot.  Za ním je vidět skleník paní sousedky a jejich meruňky...

Žádné komentáře:

Okomentovat