sobota 16. října 2021

borůvka a petrklíče

S rozvozem mulčovací kůry jsme hotovi, dneska jsem vytvarovala zlatou túji a musím se pochlubit, že se mi povedla docela pravidelná koule. Odpoledne bych si ještě chtěla zasadit rododendron, který dneska manžel koupil v Lidlu. Jel pro česnek a brambory a najednou zvoní telefon a jestli prý bych chtěla rododendron percy wiseman, no a já na to, že se nejdřív musím podívat na internet, jak vypadá a on je opravdu hezký, tak jsem na to kývla, i když jsem svatosvatě slíbila, že už nebudu nic chtít. 😊

Tak se musím pochlubit, uzrála nám jedna jediná borůvka 😄

A kvetou petrklíče.

Tenhle plnokvětý se mi moc líbí, musím ho pořádně zazimovat. Včera nám trošinku zapršelo, za dva dny to hodilo 2 milimetry, ale ještě je musím před zimou pořádně zalít.

Ze všeho toho podivného dění a nejen kolem pana prezidenta Miloše Zemana je mi smutno.  Nechápu co se děje, nechápu proč se tak děje, jen mám pocit, že v té naší malé zemičce už není nic, jako dřív. 

Tolik lží, překrucování a polopravd a nenávisti jsem snad nikdy nezažila. Každý z těch VIP a politiků si může vykládat co chce, každý si může vymýšlet a nikdo za nic nenese odpovědnost. Běda ale obyčejnému človíčkovi, kdyby si něco z toho dovolil...



Žádné komentáře:

Okomentovat