sobota 9. října 2021

obrovské zklamání

 Volby dopadly tak, jak dopadly, pro spoustu lidí, a samozřejmě i pro mne je to obrovské zklamání. Naprosto nechápu, jak rychle byly všechny hlasy spočítané,  mají na to snad nějakou novou metodu? 

Rovněž je pro mne neuvěřitelné,  jakým tempem fungoval odhad výsledku a dá se říct, že  to byl odhad skoro přesný. Kolem 15 hodiny už se předčasně jásalo u slepenců SPOLU a PIRÁTSTAN, mně to prostě přijde nějak podezřelé,  až nevěrohodné. 

V pátek ráno jsem zaznamenala na nebi takový zvláštní úkaz, kdybych byla věřící, možná bych si myslela, že nad námi bude držet ochrannou ruku Anděl, jenže kdyby něco takového existovalo, určitě by volby nedopadly ve prospěch..., a za tři tečky si každý může doplnit co chce. Já už raději nebudu nic, co se týče voleb a nové vlády komentovat, pud sebezáchovy mi radí, že od teď bude všechno jinak.

Je mi z toho smutno, sotva byly sečtené hlasy, hned se objevily na Novinkách tak negativní komentáře, hlavně určené důchodcům a lidem s nízkými příjmy. Máme si utáhnout opasky, už žádné zvyšování důchodu a minimální mzdy, neboť je potřeba, aby stará generace pamětníků a bezcenných socek vychcípala!!


Tak nám holt nezbývá, než vyhlížet lepší časy, zároveň je mi jasné, že my, starší se jich už nedožijeme...

Žádné komentáře:

Okomentovat