úterý 12. října 2021

neveselo, truchlivo

 Když vidím, jak se tzv. "vítězi voleb" nemůžou dočkat sestavení nové vlády a nejraději by pana prezidenta Miloše Zemana zbavili svéprávnosti,  někteří si dokonce přejí jeho smrt, tak je mi z toho moc smutno. Včera jsem viděla fotku Fialy s vyceněnými zuby  a u ní článek, že bude nová pětikoalice  upravovat rozpočet, a připravují škrty - v první řadě seberou seniorům a studujícím slevy na jízdné,  udělalo se mi fyzicky zle. Ono nestačí, že se zdraží veškeré energie, voda, potraviny, a vůbec všechno, co člověk k životu potřebuje.

No nic, nemá cenu to komentovat.  Prací na zahrádce si dobíjím energii a mám radost, že každý den můžu odškrtnout nějaký rest. 😊


Začínají kvést listopadky - chryzantémy, každoročně mi namrznou, no zatím se tak nestalo.


Ani nevím, kde se u nás vzala tahle krásná slézovka, možná je od známé z Moravy, dostala jsem od ní spoustu semínek různých letniček. No a jinak ráno přivezli mulčovací kůru, tak máme zase na několik dnů práci s jejím rozvozem. 

Letos jsem si objednala slunečnici pro ptáčky až z Moravy, protože jsem nebyla spokojená s firmou GRAINshop, která nám předloni přivezla žluklou, zatuchlou slunečnici, přitom na telefonický dotaz nám bylo sděleno, že slunečnice je čerstvá. Řidič a majitel firmy v jedné osobě před námi strhával z pytlů visačky a když jsme se ozvali, byl na nás drzý. Už zřejmě neplatí náš zákazník, náš pán, teď je to naopak...

Farmář, od kterého jsme kupovali loni nám dovezl metrák slunečnice ještě v horším stavu, pro představu vypadala, jako když se shrabe a zamete 10 let neuklízená podlaha ve stodole. Slunečnice byla nejen stará a zapáchající, ale ještě navíc plná prachu, plesnivých hrudek čehosi, co připomínalo myší trus. 

Žádné komentáře:

Okomentovat