čtvrtek 21. října 2021

naprostá demagogie

 Snaha splést občany, kteří odmítají používat vlastní mozek nezná mezí. Letos poprvé jsem volila SPD, přiznám se, že s jistými obavami, ale nakonec jsem jim to hodila. Kdybych volila KSČM, jako v minulosti už několikrát za sebou, tak by můj hlas letos propadl ve prospěch těch slepenic, takže jsem nakonec ráda.

Líbí se mi, že se Tomio Okamura nevzdává, ale je to marné, je to marné, je to bohužel marné.

Tak, jako se chtějí Senát, SPOLU a PISTAN zbavit prezidenta Miloše Zemana, chtějí se zbavit i SPD. Jen hlupák může říct, a nebo napsat, a další hlupák tomu bude věřit,  že kdyby Okamura prosadil vystoupení z EU a z NATO, tak by zde bylo 9,5 milionu voličů, kteří by se stali „oběťmi“ jeho rozhodnutí.

Za prvé chce prosadit Okamura referendum, ve kterém by lidé dali jasně najevo, co chtějí, či nechtějí a za druhé nás je deset milionů, ale do toho se počítají i nezletilí, takže s 9,5 miliony voličů, které nazývá oběťmi by neměl politolog bureš operovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat