neděle 15. srpna 2021

první várka afgánských "spolupracovníků"

 Události posledních dnů dávají pořádně zabrat nejen mně, ale všem lidem, kteří v sobě mají aspoň kousek vlastenectví. Ukazuje se, že něco jiného náš pan premiér říká svým voličům, dalo by se říct, že jim maže med kolem huby, protože ve skutečnosti dělá něco úplně jiného.  

Na letišti v pražských Kbelích přistálo vládní letadlo s první várkou -  přivezlo 46 Čechů a jejich spolupracovníků s rodinami. Spolupracovníci, tak hezky to zní, že?

Oni ti spolupracovníci s rodinami nám tam pomáhali? Řekla bych, že je to obráceně, to naši pomáhali těm v Afganistánu, ale to už by nevypadalo tak dobře.

Zajímalo by mne, kolik těch várek bude a kolik to bude stát, zařídit těm "spolupracovníkům s rodinami" bydlení, a všechno co s tím souvisí. Naši mladí lidé nemají kde bydlet, často sdílí i v dospělém věku domácnost s rodiči, nemohou si založit své rodiny, protože sehnat bydlení není v dnešní době jednoduché.

Jestlipak jsou ti "spolupracovníci s rodinami" řádně naočkovaní, když pan premiér neustále buzeruje a do očkování žene už i děti! Zajímavé, že svou dceru naočkovat nenechal! 

No nic, tak jsem se tady vykecala z toho, co mě trápí a pro zlehčení přidám rozkvetlý kaktus, fotila jsem včera a napadlo mě, že by třeba pohled na kaktusové květy mohl někomu udělat radost...


Žádné komentáře:

Okomentovat