neděle 8. srpna 2021

háčkované pouzdro na mobil

S novým mobilem jsem spokojená, má všechno, co potřebuju, dokonce i rádijko, přehrávač MP3, a foťák. Chtěla jsem si koupit nějaké pouzdro, ale ty současné ceny jsou pomalu vyšší než cena obyčejného, tlačítkového mobilu. Ceny stejného typu mobilu se taky hodně liší. 

My jsme maxcom koupili za 869 korun a jinde ho měli dokonce za 1599 korun! 👎

Dát za líbivé pouzdro spoustu peněz se mi rozhodně nechtělo. Možná časem objevím nějaké pouzdro ve výprodeji. Uháčkovala jsem si proto jen tak, narychlo pouzdro na mobil z krátkých sloupků. 
Nejprve jsem uháčkovala řetízek o trochu širší, než mobil a ten jsem začala obháčkovávat krátkýmu sloupky pořád dokola, abych nemusela pouzdro sešívat. 

V posladní řadě jsem uháčkovala řetízek - poutko. Pak už stačilo přišít jen knoflík a pouzdro je na světě. Zvládla jsem to za hodinu. Ve finále to vypadá docela zajímavě, kamarádka říkala, že je to pěkný hvězdičkový vzor. 😎

Žádné komentáře:

Okomentovat