neděle 25. července 2021

pocity

 Tak mám v sobě první blistr antibiotik, dělají teď některé ty blistry jen se sedmi ohromnými tabletami. Zatím dobrý, horší to bude až za pár dnů. Mám před sebou těch blistrů ještě patnáct. Skvrna zatím nemizí, možná je trošku světlejší, ale z dřívějších pozorování vím, že by úplně měla zmizet do týdne.

Rozkvetla mi denivka, je to dárek od známé až z Moravy, květy jsou krásné, ale brzy odkvétají. Dobré je, že má rostlina těch poupat víc. 


Krásně kvete mini petunie, fotila jsem jí včera pod stolem na terase, kam jsem schovala choulostivější kytičky před avizovanými bouřkami. Byla by škoda, kdyby květy rozmlátily kroupy. Naštěstí se nám bouřky zatím vyhnuly.

No a radost mám z toho, že se mi podařilo zachránit jednoho stařičkého hlemýždě. Našla jsem ho chudáka na rozpálené terase, už se chystal to na tomto světě zabalit, protože pomaličku vysychal a evidentně neměl sílu se doplazit někam do stínu. Přemístila jsem hlemýždě proto do místa, kam sluníčko nesvítí. Druhý den na tom ale nebyl líp, byl zalezlý a ulita mu byla najednou velká, celý se v ní ztrácel. Zalévala jsem rostliny na terase a napadlo mě, hlemýždě zespoda postříkat a ono ho to vzpružilo. Večer už vystrkoval růžky, říkala jsem si, že ho ráno vyfotím a teď jsem za ním šla s foťákem a milý šneček byl pryč. Nemám sice fotku, ale zato mám dobrý pocit...😊

Žádné komentáře:

Okomentovat