sobota 15. května 2021

prasklé dno u nádrže

 Konečně jsem klidnější, co se týče závlahy. Přesně tohle jsem si říkala při pohledu na srážkoměr. Jen mi nešlo do hlavy, proč je v plastové nádrži na 220 l tak málo vody. Naháněla jsem manžela třikrát za sebou, aby propláchl filtr, protože je v něm určitě mech. Poprvé zachytil filtr nějaká semena a jehličí, ale pak už ve filtru nečistoty nebyly a pořád v sudu bylo té vody málo. 

Protože naše kočky dávají přednost před kohoutkovou vodou dešťovce, chtěla jsem sud před dalším deštěm pořádně propláchnout a rázem jsem byla doma! Dno nádrže bylo prasklé, což nebylo přes tenkou usazenou vrstvu blátíčka vidět a dešťovka vytékala pomaloučku a nepozorovatelně pod nádrž a přímo k domu!

Nádrž vydržela akorát dva roky, ruplo to těsně po vypršení záruční lhůty. Hledala jsem na internetu důvod a zjistila jsem, že dno prasklo více lidem, nekterým hned po první sezóně. Zaplatili jsme tehdy za sud 1300 korun i s dopravou. Dnes budu objednávat jinou nádrž, ještě jsem si nevybrala, ale jedno už vím, tenhle sud to rozhodně nebude. 👎

Žádné komentáře:

Okomentovat