čtvrtek 13. května 2021

krásně nám zapršelo

 Takový krásný, a dlouhý déšť, jaký dnes máme jsme neměli už dlouho. Za včerejšek spadlo úžasných 11mm, a dneska jsem zaznamenala dokonce neuvěřitelných 31 mm a ještě stále poprchává. Tolik, co napršelo za dva dny málokdy naprší za celý měsíc.

Tohle je jeden z těch starých tulipánů, takových let odpočíval v zemi, že jsem na něj úplně zapomněla.

A modřenec, tyhle jsem před lety kupovala v Lidlu, a od té doby se rozrostly na mnoha místech. Modřencům se u nás fakt daří, zvlášť těm jednoduchým, budu je muset po odkvětu nějak probrat, protože jsou všude, kam se podívám. 

Před pár dny jsem si z procházky přinesla fotku rozrazilu. Vzpomínám, jak jsem v dětství ty kvítky v létě trhala a babička říkala, že přivolám bouřku. Mockrát jsem to pak ještě zkoušela a nikdy bouřka nepřišla..



Žádné komentáře:

Okomentovat