pondělí 12. dubna 2021

sasanka rozkošná

Tato sasanka má krásné přízvisko rozkošná, nebo taky vábná, latinsky Anemone blanda. Krásně přežívá, krásně se množí i tím, že se vysemení. 


Bohužel vykvetla do špatného počasí, první snímky jsem udělala jen tak na zkoušku, při čekání na manžela, než jsme vyrazili na procházku. Obvykle muži čekají na své ženy, u nás je to tak, že čekám vždycky já. No a potom už se počasí zkazilo.  Mám ještě dvě fotky sasanky bílé a jednu modrou, tak uvidím, jestli z toho nějakou vyberu.

A venku stále drobně sněží, ve srážkoměru to ukazuje už 5 mm.  Roznesla jsem cca 200 l dešťovky ke stromům, které nejvíc trpí suchem. S potěšením musím napsat, že borovice, které díky suchu jen přežívaly a došlo to v loňském roce tak daleko, že jsem si myslela, že nepřežijí, tak dneska vypadají přece jen líp. Udržely si loňské, i předloňské jehličí. Jak tomu bude letos, to nevím, ale pokud neopadá to předloňské a loňské jehličí, tak budou krásné.

Žádné komentáře:

Okomentovat