úterý 13. dubna 2021

nebezpečné čajové svíčky

 Už několik let zapaluji doma každý den čajovou svíčku. Je to z důvodu, že nemůžu často navštěvovat hřbitov, kde mám uloženy rodiče, proto kupuji čajové svíčky ve velkém. 

Nedávno jsme koupili čajové svíčky vyrobené ve Vietnamu. Měly by mít výdrž 4,5 hodiny a jsou vyrobeny ze 100%  palmového vosku. Já hlupák jsem si dala do nákupního vozíku hned dvě velká balení po 100 kusech. Zkontrolovala jsem paragon, vše souhlasilo a tak útržek od pokladny putoval rovnou do koše, což byla chyba. Další hloupostí bylo, že jsem svíčku hned nezapálila, ale napřed jsem spotřebovala jiné načaté balení.


Vietnamské svíčky nejen že nevydrží hořet  4,5 hodiny, ony vydrží zhruba jednu hodinu a pak  začne ten palmový vosk bublat a prskat, jak je vidět na snímku. Ještě nikdy nevyhořela svíčka až do konce. Nejspíš je všechny vyhodím, protože každá svíčka zaneřádí šíleným způsobem lucerničku. Nedokážu si představit, co by se dělo, kdyby svíčka byla v otevřeném svícínku.

Žádné komentáře:

Okomentovat