úterý 20. dubna 2021

podivný sen

 Spala jsem jako zabitá, a zdál se mi divný sen. V tom snu jsem se chystala na něčí "státnický" pohřeb a jako vždy ve snech to všechno bylo zmatečné a plné hysterie. Najednou jsem nemohla najít  oblečení, které jsem si za účelem pohřbu přichystala a čím víc jsem hledala a hrabala v kufru, tím oblečení přibývalo a já viděla samé kousky, které by se spíš hodily pro prostitutky, které jsem zahlédla včera ve filmu Záblesky chladné neděle. Znamená to snad, že se totálně  znemožnil nějaký politik, nebo rovnou celá vláda?

Probudila jsem se zpocená, zašla jsem si na WC a po ulehnutí sen pokračoval ve stejném duchu. Když jsem se probudila podruhé, opět zpocená jako myš, už jsem se radši do postele nevrátila. 

Při pohledu z okna mě přivítalo vycházející sluníčko a i když mě bolelo a bolí celé tělo z těch změn počasí, vytáhla jsem si po dlouhé době podložku na cvičení a pustila se do toho. Pořád jsem čekala, až mi bude líp, jenže ono je mi nějak pořád hůř, tak není nač čekat, protože je čas svalstvo trochu zpevnit.


Snímek, který jsem dnes ráno při pohledu z okna cvakla...

Žádné komentáře:

Okomentovat