čtvrtek 1. dubna 2021

geomagnetické pole

To počasí mi dává zabrat! Nikdy jsem si nevšimla, že by na mne nějak zvlášť působila síla geomagnetického pole, ale v posledních dnech, když bylo geomagnetické pole na trojce jsem se cítila pod psa. Bolely mě i prsty na rukou, ozvaly se všechny staré zlomeniny, opět dal o sobě vědět  před třiceti lety nakopnutý palec, takže jsem nevydržela ani v botech a musela jsem odložit procházky. Ozval se i levý ukazováček, který jsem kdysi dávno, hned po svatbě nešikovně strčila do mlýnku na maso a pěkně mě to šmiklo. Je to až neuvěřitelné, po všech těch letech.

Meteorologové juchají, každý teplotní rekord je pro ně dobrý, ale jaké to má důsledky na přírodu je moc nezajímá. Vím, že není jejich vina, jak se to vyvíjí, ale když nám s jiskrným pohledem a úsměvem od ucha k uchu oznamují, že po dvou dnech s letní teplotou budou zase mrazivé noci, tak mě napadá, že snad nikdo z nich nemá zahrádku. U nás jsou meruňky tak napučené, jen rozkvést a..., je mi to zkrátka líto.

K tomu všechny ty nesmyslné zákazy, které se dějí kolem kovidu, a jsem málem na prášky. Ministr blatný se začíná vybarvovat, tenhle člověk snad ani nemůže být lékař!

Už jsem myslela, že mi letos tyhle velkokvěté krokusy nevykvetou. Minulé i předminulé jaro to byl pěkně velký trs, teď zatím vykvetly jen dva a když se tak dívám kolem, letos o nějakém trsu, i menším nemůže být ani řeč. 


Tenhle chudáček je celý pomačkaný. Chystal se jako první vykvést, pak přišly mrazy, tak si to zase rozmyslel a jen co se začal podruhé rozvíjet, tak ho zastavil další mrazík a teď to vypadá, že zase namrzne...👎


Žádné komentáře:

Okomentovat