pondělí 29. března 2021

puškinie ladňkovitá

 Včera jsme chtěli vyrazit na procházku, ale nakonec jsem venku jen dosypala krmítka. V patách mi byl totiž náš nový kocour, ten vánoční, co si nás vybral zrovna na Štědrý den. Čekala jsem, že se po chvíli vrátí,  ale nedal se odradit, a tak jsme se raději vrátili, aby se Kubovi něco nepřihodilo. Přece jen jsem klidnější, když nás nesleduje. 

Místo procházky jsem se pustila do háčkování síťovky, a tak jsem začínala a pak zase párala, nakonec to snad nějak půjde, ale jestli bude síťovka někdy dodělaná a jestli bude funkční, to je zatím ve hvězdách.


Na skalce jsem vyfotila puškinii ladoňkovitou - Puschkinia libanotica, snad se jich ukáže ještě víc, ono to počasí je tak zvláštní, že to mají rostlinky asi popletené. Touhle dobou jsem každoročně vídala už podběl lékařský, a i když jsem hledala opravdu poctivě, nenašla jsem ani kvítek. 


Našla jsem v trávě dvě sněženky, asi už poslední...

Žádné komentáře:

Okomentovat