pátek 26. března 2021

nevydařená procházka

 Už je zase šílené sucho. Vydali jsme se na delší procházku k lesu, ale když projížděly po cestě fekální vozy k nové čističce, tak se zvedal prach.  Suchá, rozdrcená jílovitá zemina byla jako rozsypaný pudr, a dlouho se držela ve vzduchu, tak že to vypadalo jako když procházíme nejhustější mlhou, nebo kouřem. Než se vzduch stačil pročistit, projel další a celé se to opakovalo, takže jsme se radši vrátili domů.

Tady jsem udělala snímek, než projel první fekální vůz, líbilo se mi to osamocené staveníčko, je to focené zoomem, byla jsem zvědavá, jak vypadá zblízka. Jelikož jsou to soukromé pozemky, tak jsem to musela respektovat.

Doma jsem vlezla ze všeho nejdřív pod sprchu a pak jsem se šla podívat, co je nového na zahradě.

Nic zatím nekvete, kromě sněženek, našla jsem jen dva žluté krokusy, ty ostatní zatím čekají. A vyfotila jsem si rozkvetlý muškát, už je zkouším dávat přes den ven, aby se otužily. 

Tenhle se mi moc líbí, řízky muškátů  jsem si kdysi dovezla, když jsem byla navštívit hřbitov v Praze - Řepích, kde mám pochované rodiče. Šla jsem vyhodit odpadky a v kontejneru na hřbitovní odpad tam byly vysypané truhlíky. Nemohla jsem odolat, nejradši bych si vzala všechny, ale byla jsem tam autobusem, a tak jsem si odlomila od každé barvy řízek, a všechny se ujaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat