čtvrtek 11. února 2021

nové kytičky

 Nějak pořád nejsem ve své kůži. Museli jsme vyrazit do města, protože nedorazily objednané kočičí granule. Koupili jsme aspoň v supermarketu ty pro vykastrované kočičky,  ale těm našim zrovna moc nechutnají, i když jsou označené jako premiové krmivo.

No a jak jsme se brodili takovou dálku,  vlastně celým městem, byl to děs.  Místy jen ušlapaný, nebo ujetý sníh,  na  chodnících byla dokonce ledovka, tak to bylo fakt náročný. Šíleně mě z té túry bolí nohy. Vůbec nechápu, jak je možné, že technické služby neprotáhnou ani ulice. K tomu neuklizené chodníky, to se fakt panu Kuberovi tenkrát nepovedlo...

Předminule jsem chtěla do článku vložit fotky nových kytiček, ale nebylo dobré světlo, dneska na chvilku sluníčko úřadovalo, a tak jsem si vyfotila tenhle plnokvětý petrklíč. Mám ještě růžový s bílým okrajem, ale ten jsem už nestihla vyfotit, tak někdy příště.

Tohle je fitonie, říká se jí lidově hadí kůže a je dost náročná na pěstování. Bohužel jsem to zjistila až doma, když jsem se podívala na internet. Mně se moc líbila, tak se musím moc snažit, abych si jí udržela.

Žádné komentáře:

Okomentovat