sobota 27. února 2021

nový lockdown

 Tak nám včera naše vláda zase vyhlásila nouzový stav. Ten minulý, podle politiků nepovedený lockdown se zrušil a nastavil se ještě mnohem přísnější. Bohužel se nebudu moct vidět ani s dětmi a vnoučaty, protože nežijí v našem okrese. Když mi dcera poslala fotky dětí, skoro jsem je ani nepoznala. Za dobu koronaviru jsem je viděla dvakrát. 😕

Nestačila jsem si koupit ani boty, ty staré se mi rozpadly, a koupit si obuv přes internet, bez toho, abych si boty mohla vyzkoušet, to nepřipadá v úvahu.

Babiš s Hamáčkem přitáhli šrouby, nově neplatí už zase ani dvě chirurgické roušky. Tak nevím, co si s těmi nakoupenými chirurgickými rouškami počneme. Chtěli jsme to vyřešit, ale jak je vidět, co se v Česku vyhlásí ve středu, to už v pátek neplatí.  Babiš se nezmínil o tom, že by nějaké respirátory důchodcům vláda poslala. Dívala jsem se kolik stojí respirátory v zásilkových prodejnách a nestačila jsem se divit, jak prudce podražily, protože ti tzv. "podnikatelé" jsou jak utržení ze řetězů, dobře vědí, že nad nimi vláda drží ochrannou ruku a že není nikdo, kdo by  tu nehoráznou zlodějnu zarazil.

A nejvíc mě dostalo, když jsem včera někde zaslechla, kolik lidí od nás i v této "údajně" pandemické  době cestuje do jižní  Afriky, a to do míst, kde doposud neexistovalo žádné pandemické omezení,  žádné příkazy, ani testování.

Jakýsi právní zástupce prohlásil, že v okamžiku vycestování nelze rekreaci v Africe lidem zatrhnout a že nebezpeční jsou tito lidé pro nás teprve až v momentě návratu. Vždyť to přece nemá logiku, turisté se budou vracet a že by dodržovali karanténu, toho se nemusíme bát. To stejné se dělo i minulý rok, když lidé cestovali do Itálie, a jaké to v té Itálii, co se týče koronaviru bylo a jak prudce stoupl počet nakažených, to máme  všichni ještě v živé paměti.

Podobné to je s africkými migranty. Každou chvíli se dozvídáme, že se k nám nelegálně dostávají v nákladních autech, ale ještě ani jednou jsem nečetla, že by je celníci, nebo policisté vraceli tam, odkud přišli. 

Nechci aby to vyznělo, že nejsem pro dodržování smysluplných doporučení, jen mám pocit, že určité skupiny lidí stejně nic dodržovat nebudou. Zrovna dneska psali na parlamentkách, jak se mladí lidé, mladiství a vlastně skoro ještě děti scházejí v pražských parcích, kde fetují, a opíjejí se. Nedodržují rozestupy, natož aby měli roušky, a nestane se nic, policie dělá dál mrtvého brouka. Hlavně že jsou i nadále zavřené školy! 👎

Na zvedavec.org se dnes píše v článku Lživé české statistiky, (zkopírovala jsem jen úvod)

V Německu se do statistik započítávají jen pozitivní s PŘÍZNAKY. V ČR se započítávají VŠICHNI pozitivně testovaní, a dokonce několikrát i ti, kteří byli testováni vícekrát. Každý ten test je započítán samostatně. Navíc se množí případy, kdy se lidé bez příznaků nechají otestovat 2x za sebou a poprvé jsou pozitivní, vzápětí negativní. Na to má redakce www.kuryr.in dokonce svědecké výpovědi osob, kterým se tak stalo. Veškerá opatření prosazovaná v ČR se zdají být pouze lobingem za větší obraty těch kteří dodávají testy, roušky a vakcíny. Ti neskutečně bohatnou oproti těm, které LŽIPANDEMICKÁ opatření likvidují. O dopadech na naše potomky školou povinné ani nemluvě.



Žádné komentáře:

Okomentovat