čtvrtek 25. února 2021

FOUKNEŠ DO PĚNY

 Asi poslední knížka od Třeštíkové, kterou jsem četla. Já vím, že jsem to psala už minule, ale měla jsem jí ve čtečce a vzhledem k tomu, že je knihovna stále zavřená, tak jsem se do čtení pustila.

Nevím, co jsem čekala, možná nějakou změnu, ale zase takové přeskakování v myšlenkách a v čase, zase nesympatické postavy - aspoň tedy pro mne.  Ne, nejsem prudérní, ale tady mi ten opakovaný výraz - kouření penisu - fakt nesedl, to, co mělo a má být pro mnohé asi zajímavé, co má čtenáře naladit, to  mě zkrátka nebavilo. Možná nejsem normální já, a proto mi přijdou postavy v knihách Radky Třeštíkové tak praštěné.

Někde jsem četla, že autorka mluvila o tom, že nikdy neví, kam jí postavy zanesou a jak se děj vyvine, tahle kniha je toho jasným důkazem :-)))

anotace z přebalu -
Nebude to sice lehké, ale zato jízda.
Sbalte si do tašky všechna svoje trápení, úzkosti, zmatek, a křivdy, nevyřčená slova i nevyřešené záležitosti, a vydejte se spolu s hlavní hrdinkou na svou vlastní cestu. Kniha od nejprodávanější české autorky současnosti vás ve svém příběhu vezme až na konec světa...

Žádné komentáře:

Okomentovat