sobota 13. února 2021

každý den o krůček blíž k jaru

 V noci byla pořádná kosa, večer každou hodinu klesala teplota skoro o jeden stupeň. Ve 21hod bylo na teploměru -14°C a abych ten vývoj sledovala dál, na to jsem neměla nervy.

 Potěšilo mě, že ráno, ještě dlouho před rozedněním bylo o trochu tepleji, než večer a když jsem se podívala na webík s počasím, zjistila jsem, že to zatím vypadá celkem nadějně. Ty silné noční mrazy by od úterka mohly ustupovat. Není to zatím ještě tak úplně jisté,  může se to několikrát změnit, ale i meteorologická předpověď dnes v poledne cosi podobného zmínila.


Před chvilkou jsme se vrátili z procházky, i když trochu foukalo, a mně namrzala brada, tak to byla příjemná procházka. Potkali jsme spoustu lidí, rodiny s malými dětmi, lyžaře, maminky s kočárkem, pejskaře, na svahu u třešňovky sáňkovaly malé děti  a ze mne najednou všechno spadlo. 

Politiku už nechci řešit, i když to se ví, není mi jedno, co se v poslední době děje. Stejně se tady na blogu díky té "zvláštní demokracii", kterou už nějakou dobu máme nemůžu vyjadřovat tak, jak bych chtěla. Chci si to místčko pro moje focení a poznámky udržet...

Žádné komentáře:

Okomentovat