středa 27. ledna 2021

sliby chyby

 Ráno trošku poletoval sníh, ale venku bylo tak hezky, že jsme se hned po snídani rozhodli vyrazit  na procházku co nejdřív. Jsme po obědě už trochu líní, nikam dál se nám nechce, ale oba ty procházky potřebujeme. Já nevím, jak je to možné, ale zase jsem se spravila! Ráno jsem vážila 72,8kg, sice jsem si na vážení vzpomněla až po snídani, ale stejně mě ta čísla na váze přímo šokovala. Včera jsme kvůli silnému sněžení nikde nebyli a já si to pak vyčítala, neubylo mě, byla to ode mne jen hloupá výmluva dneska už jsem sotva dopnula džíny. 😟

Muž říkal, že půjdeme procházkou do města, přesněji řečeno do Penny, jestli ještě budou mít české škvařené sádlo. Nedávno jsme si jedno koupili, a bylo téměř jako domácí. Právě díky tomu sádlu jsem asi nabrala dvě kila, protože jeden namazaný chleba mi nikdy nestačil. Dneska jsem dala sama sobě slib, že víc, jak jeden krajíc si nenamažu a že přidám pohyb, třeba dřepy. 👍

Takže jsme koupili sádla, rovnou dva kelímky, ale ještě před tím sádlem, hned za vstupem do obchodu jsem si na regálku se skomírajícími rostlinami  všimla dvou květináčků s africkými fialkami. Chuděry byly pěkně zrasované, zvlášť ty s drobnými růžovými kvítky. Ve mně se hned ozval záchranářský pud, ale muž mě brzdil, říkal, že se ty fialky už nevzpamatují a zároveň se mě ptal, kolikrát už jsem se zapřísahala, že nebudu nakupovat polouvadlé pokojovky. Pak ale nade mnou mávl rukou, popadl ty lepší a šel se sám od sebe na pokladnu zeptat, kolik stojí, protože cena u nich nebyla, ba ani cedulka, že jsou na slevě. Pokladní nám sdělila, že jsou za 39,90 a tak mi řekl, ať si je tedy vezmu, když mi to drásá srdce. Měla jsem chuť přihodit i ty růžové, ale nechtěla jsem muže dráždit, navíc už nějaké růžové mám.

Doma jsem zjistila, že je fialka doslova přelitá, což jí vůbec nesvědčí. Teď už odpočívá na okenním parapetu a já musím doufat, že se vzpamatuje, jinak bych to měla u manžela příště fakt nahnutý a žádná kytička by nebyla.

Žádné komentáře:

Okomentovat