pátek 1. ledna 2021

 Konečně je mi trochu líp, snad zabral Kodynal, protože už nemám ten suchý, dráždivý kašel. U mne se to prozatím obešlo bez teploty, ale co není, to může být a já to rozhodně nechci zakřiknout. 

Na pergole sedí ptáčata - sýkorky, vrabci a kocour nám přinesl domů chudinku maličkého zvonka zeleného. Kocourovi jsem vyhubovala a plácla ho letákem. Vysvětlila jsem mu, že má lovit jenom myši, ale ty ať mi domů radši nenosí.  Kéž by mi rozuměl, ale to bych asi od něj chtěla moc. 😺

Tahle zima zatím ani jako zima nevypadá, v trávníku kvetou ostošest sedmikrásky, na skalce vykvetl maličký karafiátek, ale ani jsem ho nefotila, protože má namrzlé okvětní plátky. Známé ještě stále kvetou na zahradě růže, ale u nich je trochu tepleji, než u nás. Vyfotila na Jigidi růži se spoustou poupat.


Doma kvetou muškáty, bramboříky, vykvetla africká fialka, a petrklíč, který přezimoval doma. Fotky jsou v koláži starší, protože my máme už zase zataženo, a nevlídno.

Žádné komentáře:

Okomentovat