pátek 4. prosince 2020

wok pánev

 Můj muž docela rád vaří, a rád se nechá inspirovat. K tomu prý ale nutně potřebuje wok pánev, bez ní to není ono. To má z toho, jak věčně sleduje na You Tube různá videa s kuchařskými návody. Za tím účelem sbíral v Penny body a když měl konečně nasbíráno na pánev, tak vyšlo oznámení, že pro velký zájem další body u pokladen nebudou. No a neměli ani ty wok pánve, jen maličké rendlíčky. 

Včera jsem muže poprosila, aby se mnou do města šel, že strašně nutně potřebuju brambořík který bude mít cyklamenovou barvu a protože se pořád ošíval, a říkal, že takový brambořík stejně mít nebudou, řekla jsem mu, že třeba nebude brambořík, ale mohli by dostat ty wok pánve. To už protáčel oči, jako že melu úplné blbosti, když končí akce, ale co by neudělal, aby měl ode mne na chvíli pokoj. 😀

Když jsme do obchodu dorazili, já se hned vrhla na bramboříky, měli jich už jen pár a mezi nimi byl jeden jediný v té barvě, kterou jsem nikdy neměla a o které jsem vždycky jen snila. Jen jsem chvilku před regálem stála jako tydýt, protože se mi líbil ještě jeden brambořík, který na mě působil tak působil tak vesele. V tom se přiřítil muž a měl v nákupním vozíku hádejte co? Byl nadmíru spokojený a když viděl, že mám jeden brambořík v ruce a na další ještě koukám, řekl mi, že si mám vzít oba. Tak mají naše dušičky pokoj a zároveň jsme si přinesli domů vánoční dárky. 👍

Bramboříky jsem ještě nestihla vyfotit, protože je zatím šero, ale obal od pánve jsem před chvilkou cvakla.

Žádné komentáře:

Okomentovat