sobota 5. prosince 2020

Ta trocha sněhu, která u nás spadla, za  poslední dva dny zase roztála, ani jsem nefotila, čekala jsem až bude sněhu víc, než jen poprašek, a pak pomaloučku snížek začínal  tát. 

Nejak ani nemám o čem psát. Ve čtvrtek jsem ulovila dvě fotky sněhuláků. Jeden je dřevěný, nejspíš domácí výroba a na druhém snímku jsou dva velcí nafukovací sněhuláčci. U těch nafukovacích bylo špatné světlo a tak jsem zkoušela, jak by jim slušela černobílá. Dřevěný sněhulák se mi víc líbí barevný, protože má krásnou červenou šálu.

V posledních dnech se toho moc neděje, pro nás se nic nerozvolnilo, zůstáváme doma, nebo si vyjdeme na procházku do přírody. Jediné, kam musíme je supermarket. Uděláme si větší nákup na celý týden a byli jsme v knihovně vrátit vypůjčené knížky.

Žádné komentáře:

Okomentovat