pondělí 14. prosince 2020

u nás vše při starém

 Několik dní už máme šedé nebe, jako kdyby měl padat sníh, ale nesněží, ani neprší. Jen svítání bývá docela pěkné.

Nového není nic, ve čtvrtek by nám měla jedna firma přesklít okna v obýváku, tak jsem zvědavá, jestli se okna budou i nadále rosit, či jak to mám nazvat. Ctěla jsem konečně uklízet, ale muž mi to rozmluvil, protože se tady při tom zákroku určitě udělá nepořádek.

Koláž z vánočních fotek je ještě ze starého blogu, my zatím doma žádnou vánoční výzdobu nemáme a dokonce jsem letos po mnoha letech neměla  ani adventní věnec.

Po obědě jsme zašli do městečka, je možné, že se zase zavřou obchody a já si chtěla koupit novou formičku na včelí úlky, ta stará mi praskla, když jsem s ní třískala, abych včelí úlek dostala ven, tak teď mám formičku otvírací, sice jsem chtěla tu s včeličkou, ale byly vyprodané. Obrázek je  ze starého blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat