pondělí 30. listopadu 2020

z minulého blogu

 Dneska jsem dělala prohlídku blogů kamarádek, ke kterým jsem ráda chodívala a stále ještě chodím.  Velmi mě udivilo, že u některých starších, přenesených článků zmizely fotky.

Když blog.cz končil, bylo mi to opravdu moc líto. Nabízela se možnost, přestěhovat komplet všechno na blogspot, manžel mi pomohl podle návodu vše stáhnout a když jsem se pak rozhodla pro založení nového - tohohle blogu, měla jsem dilema - vložit staré články a nebo nevložit a za starým blogem prostě zavřít pomyslná vrátka, no a já se rozhodla pro druhou možnost a vrátka jsem zavřela...,

...jen jsem si z nostalgie stáhla některé fotky kytiček a taky motýlů a samozřejmě i ptáčků a než se pustím do pečení vánočního cukroví, vkládám koláž s ptáčky, které jsem fotila někdy před rokem. Byla by škoda nechat fotky jen tak někde ve složce, nebo je vymazat jen proto, že zrovna nejsou aktuální.


Žádné komentáře:

Okomentovat