sobota 14. listopadu 2020

o toulitkách a koláčích

 Když jsem včera psala, že jsem dostala toulitku, jako předčasný dárek k narozkám, netušila jsem, že dostanu ještě další dvě toulitky dárkem od dcery a mám radost, že je každá jiná. Možná byla dcera s manželem v kontaktu. 😉

Dneska má být snad poslední teplejší den, tak mám co dělat, abych shrabala všechno doposud spadané listí, protože včera jsem toho dvakrát moc neudělala. Pustila jsem se do tvarohového koláče s meruňkami podle jednoho receptu ze starého čaopisu. Držela jsem se přesně všech pokynů, a výsledek byl úplně jiný. Později jsme pochopili, že fotka byla odkudsi z ciziny stažená, jak už to tak bývá a někdo k tomu vyspekuloval a napsal podle  sebe recept. Už podruhé v tomto týdnu jsem se řídila nevyzkoušenými předpisy, jednou z časáku, kde byly samé reklamy a podruhé z internetu a bylo to taky o nečem jiném, další pokus nebude.

Fotky ze čtvrtka, když jsme byli na nákupu, toulitky budu fotit později, až bude lepší světlo. 


Včera jsme koupili sádlo na škvaření, večer jsem ho vyškvařila a dnes budou škvarkové placky.

Žádné komentáře:

Okomentovat