neděle 15. listopadu 2020

koláč s meruňkami

 Když dva dělají totéž, nemusí to být vždycky totéž. 🙎

Včera jsem psala o koláči, který jsem dělala podle časopisu PRAKTICKÁ moderní ŽENA, zaujal mě na první pohled podle obrázku, a tak jsem se do něj pustila, protože jsme zrovna koupili kilový tvaroh. 

 Obrázek jsem ofotila, sice se mi to opět nepovedlo, chtělo by to skener, ale myslím, že je vidět ten vzhled, který mě tak zaujal, takové to zvláštní, jakoby tvarohové a světlé těsto. Na přípravě jsem si dala opravdu záležet, všechno přesně odvážené, pečlivě vymíchané, krásný tuhý sníh a...

Koláč už je snězený, byl docela dobrý, ale těsto vypadalo jako u normální tvarohové bábovky, a takové dost mastné, proto jsem ani nevyfotila, jak koláč vypadal rozkrojený, nebylo to tak pěkné napohled, vůbec se ten můj výtvor nepodobal koláči z obrázku, který mě tak zaujal.

Žádné komentáře:

Okomentovat