čtvrtek 29. října 2020

sen o moruši

 Na dnešek jsem měla zvláštní sen, zdálo se mi, že se zčistajasna objevily na naší zahrádce čtyři nové stromy - moruše a dokonce na nich byly vidět krásné, asi 5 cm velké plody. S manželem jsme stáli pod největším stromem a společně ochutnávali šťavnaté ovoce. V tom snu neměly plody žádnou chuť, ale tak tomu asi ve snech je. 

Nechápala jsem, jak se tak najednou na zahradě vzrostlé stromy objevily, aniž bych si jich před tím vůbec všimla. Jedna sousedka z ulice mi říkala, že se k nám moruše dostala asi z jejich zahrady, protože oni je mají už spoustu let. Byl to takový divný a živý  sen a proto jsem hned po probuzení  sáhla po snářích, které mám u postele, abych se dověděla, jaký význam moruše ve snu mají. 

Ve Velkém snáři jsem objevila -

Dřevo z moruše je znamením , že tě čeká nemoc, která bude překážkou v uskutečnění tvých plánů a plody moruše značí hořké zklamání.  

Už jsem další snář nechtěla ani otevírat, bála jsem se, co mě tam bude asi čekat, ale pak jsem si řekla, že dřevo jsem vlastně neviděla, jen krásné a olistěné stromy s krásně vybarvenými plody a o tom, co znamená, když  se plody ochutnávají ve snáři také nebyla ani zmínka. Sáhla jsem proto po dalším snáři. 😏

Velkoobsažný snář naopak říká -

Moruše vidět, nebo jíst, čeká tě požehnaný rok. 

Chtělo by to otevřít asi ještě i třetí snář, abych se mohla k něčemu přiklonit...👩

Velký snář Dagmar Kludské -

Moruše - Budeš mít všeho dostatek. 

Další snáře a že jich mám ještě dost, jsem pro jistotu už neotvírala, zato jsem si hned po snídani vyhledala na internetu něco o moruších a zjistila jsem, že plody mají opravdu hodně vitamínů a minerálů.  Působí  na vysoký tlak, a různé kožní choroby, čistí játra a ledviny, pomáhají obnovit imunitu, našla jsem však i spoustu pozitivního přímo pro sebe i pro manžela,  a vzhledem k tomu, že se dá vařit z plodů údajně i chutná marmeláda,  že se plody i listy  suší na různé koupele, nebo se plody nechají zmrazit, aby byly kdykoliv připravené k použití, tak jsme se rozhodli, že si moruši objednáme ještě letos. Protože máme  malou zahradu, našli jsme pro nás vhodnější moruši zakrslou a před chvílí jsem objednávku odeslala.😉

Čeká nás velmi větrný den, ostatně přes noc opadal ořešák, který roste  za plotem, přes cestu. Ještě včera jsem obdivovala, jak dlouho si letos drží listy. Každoročně z jeho oříšků peču na Vánoce vanilkové rohlíčky.

Žádné komentáře:

Okomentovat