pátek 30. října 2020

gloxínie, fík a růže

Už druhý den nám krásně, zahradnicky prší. Včera jsme sice měli chvilku silnější déšť, dokonce se někde blízko  blýskalo a hřmělo, ale u nás to proběhlo dobře, bez problémů. 

Meruňka téměř opadala, na jablůňce se stále drží poslední jablíčko, a fíky, (mám na mysli druhou sklizeň) už nedozrají.

Tady jsem vyfotila jeden fíček, ale dnes na stromku nezůstal už ani jeden list. 😏

Doma na parapetu mi rozkvetla růže, kterou jsem si donesla ze zahrádky, je to focené proti světlu na okenním parapetu, ale barva skoro souhlasí.

A poslední snímek, to je zachráněná gloxínie, kterou jsem loni koupila na slevě v supermarketu úplně zvadlou. Doma se zmátořila a pěkně mi kvetla jak část  loňského léta, tak i letošní celé léto, až do podzimu a květ na snímku je letošní úplně poslední.

Jinak jsem dneska i včera lenošila, hodně jsem četla, mám rozečtenou detektivku od Harlana Cobena Šest let, a opravdu je z mého pohledu tak čtivá, že mám problém jí odložit. 👩

Žádné komentáře:

Okomentovat