sobota 3. října 2020

poslední letní den

 Dneska má být poslední letní den, tedy den s letními teplotami, a hned navečer  už se zase bude měnit počasí, tentokrát se s meteorology shodly i mraky - beránky a právě beránky jsou u nás předzvěstí silnějšího větru. Sice byl náš kraj ve včerejší večerní předpovědi vybarvený zeleně, ale podle podle AccuWeatheru platí pro náš kraj výstraha!

Už dopředu mám zase strach, to bych ani nebyla já, silný nárazovitý vítr opravdu nemusím.

Tak jsem si postěžovala a míříme k volbám. Na zpáteční cestě se zeptáme, jestli už nemá farmář, ke kterému chodíme kupovat zeleninu a hlavně brambory konečně slunečnici pro ptáčky. Už měsíc nám říká, abysme se zeptali za týden. Nojo, jenže já to sýkorkám, které se na zahrádce čím dál častěji ohlašují štěbetáním a jsou už opravdu netrpělivé musím pokaždé nějak vysvětlit, proč nemáme ještě ani pověšená krmítka. No je to proto, že letošní slunečnice není ani v zahrádkářských potřebách, kde bývá sice předražená, ale to kilo, nebo dvě bych zatím koupila.

aktualizace - Letní den se u nás nekoná, ve 13:30 jsem se byla podívat na teploměr a s bídou ukazuje 20°C, kéž by to nevyšlo ani s avizovaným silným větrem, ale mám strach, že foukat bude pořádně. Jinak slunečnice opět nebyla, máme se zeptat zase v pátek. 😏

Volební místnost zela prázdnotou, zájem o volby zřejmě kvůli koronaviru ještě víc zeslábl, než v minulých letech,. Náměstí bylo dopoledne dá se říct vylidněné..

Žádné komentáře:

Okomentovat