středa 7. října 2020

dělají to snad schválně

 V pondělí jsme byli po delší době na nákupu v Lidlu. Spousta lidí, zejména těch starších měla poctivě nasazenou roušku. Ovšem našlo se mnoho mladých lidí, včetně jednoho pokladního, že měli roušku pod nosem, někteří jí měli dokonce jen na bradě.. Na jednu pokašlávající mladou ženu  s rouškou na bradě jsem se podívala a nešlo si nevšimnout toho úšklebku, kterým mě obdařila.

Včera jsem našla na netu obrázek, a i když jsem pro autorské fotky, tenhle obrázek, který prý měli na dveřích vietnamského krámku jsem si stáhla a použila do dnešního článku.

Nevím sice, kde je skutečná pravda, a komu se dá věřit, když denně vychází tolik článků o covidu-19 s rozporuplnými názory, ale myslím si, že ta opatření zatím nejsou tak drastická, jak mnozí, zejména odpůrci současné vlády dělají. Ta chvilka s rouškou správně nasazenou je snad nezabije, když i starší lidé to v roušce vydrží. Nebyl to příjemný pocit, cítit za sebou u pokladny dech někoho bez roušky, a bez patřičného odstupu.

To je pořád řečí, jak nás vláda zadlužuje, ale nikoho z těch odpůrců zřejmě nenapadne, že i díky nim stojí boj s coronavirem více peněz, protože napomáhají jeho šíření.

Žádné komentáře:

Okomentovat