čtvrtek 15. října 2020

covidová deprese

Každý den upadám do hlubší deprese. Každý den jsem víc a víc zmatená, nechápu co se to vlastně děje. Každý den takové rozporuplné články, a nejsem určitě sama, koho zajímá, jak to vlastně s tím covid-19 je!

V televizi každou chvíli nová tiskovka, ve které vystupuje vláda, i opoziční politici. Jedni říkají, že se nic neděje, že je to všechno podvod na lidi, druzí říkají, že je to apokalyptický stav a teď babo raď. Začínám si čím dál častěji v duchu říkat "zlatí komunisti", protože to, co se teď děje nemá obdoby.

Dnes jsem se dočetla z jednoho staršího článku na novinkách, že Slovák spáchal sebevraždu, když se dověděl, že mu vyšel pozitivní test na covid-19!

Udělala jsem ze starších snímků podzimní koláž, snad někoho potěší. Na zahrádce nám vykvetla fialka, šípky dozrávají, ale není na ně tak pěkný pohled, jako na té centrální fotce.

Jo a včerejšek nám krásně propršel, spadlo 33 mm srážek a já mám úplně plné dvě plastové nádrže, čily dva kubíky dešťovky. Musím to všechno roznosit, než začne mrznout, aspoň přijdu na jiné myšlenky, snad...

Žádné komentáře:

Okomentovat