sobota 26. září 2020

topolovka

 Topolovky - slézové růže u nás v posledních letech moc nejdou. Koupila jsem si sáček semínek, mělo se jednat o směs barev, měly tam být i topolovky plnokvěté. Krásně mi vyklíčily, ale když jsem je zasadila, objevila se jakási podivná choroba.  Listy měly po sobě rezaté ďubky, asi nějaký parazit?

Některé topolovky druhým rokem i vykvetly, jedny byly růžové plnokvěté, jedny byly plnokvěté bílé, ale obě rostliny byly tak zubožené, že jsem ani nefotila.

 Zbytek těch, co vykvetly byly tyhle jednoduché růžové, co mám na fotce. Dost rostlin nevykvetlo vůbec, ale listy mají zatím zdá se v pořádku. Správně by měly kvést druhým rokem, tak třeba ještě vykvetou příští jaro.

Jo a abych nezapomněla, krásně nám od včerejšího večera prší...


Žádné komentáře:

Okomentovat