neděle 16. srpna 2020

vyznání

Stále mi moc chybíš, nebylas můj první pejsek, od dětství jsi byla už pátým pejskem, ale až nyní si jasně  uvědomuji, že  zůstaneš tím posledním. 

Nechci ten konec znovu prožívat, navíc mám věk, a nevím, co by se po mém odchodu s pejskem stalo.

Není snad minuty, abych se  neohlédla do míst, kde jsi nejčastěji lehávala. Dávám ti kousek masa na stranu talíře, než si uvědomím, že už si ho nevezmeš.  Stále se dívám k přední brance, kde jsi  stávala a vyhlížela děti. Dívám se i k zadním vrátkům, i tam jsi často stávala a vyhlížela někoho, kdo ti nosil něco na zub. Nezjistila jsem o koho se jedná, byl opatrný, ale je jisté, že někdo takový byl a vyhlížela jsi ho ještě v pondělí 10. srpna.

Nemusím sice spěchat domů, když se vracím z nákupu, ale na druhou stranu mi strašně moc chybí tvé vítání, tvé olíznutí tváře, nebo ruky. Chybí mi to, jak jsi na mě dohlížela při práci na zahrádce, chybí mi tvé pusinky, takové, jaké jsi dávala neumí snad žádný jiný pejsek. Miluju tě Fany stejně tak, jako jsem milovala Šarlíčka, Ditušku, Ťapinku i Aronka. 

Žádné komentáře:

Okomentovat