úterý 4. srpna 2020

požár

Tak moc jsem spěchala se založením blogu a když ho mám, tak zase nevím o čem psát.

Poslední tři dny u nás trošku zapršelo, ale ne tak, že by to  zlepšilo stav spodní vody. Celkem za ty tři dny spadlo 24 mm srážek, a už se zase blíží řada dnů s tropickými teplotami.

Štěstí bylo, že dnes odpoledne zapršelo  docela vydatně, protože pár metrů od nás začalo hořet. Nejprve jsem si myslela, že někdo pálí v areálu starého Hamira plasty, nebo vyřazené pneumatiky, protože se nad jedním stavením  vznášel hustý, tmavý dým.

Po chvilce vyskočily zpod střechy plameny, a já už sahala po telefonu, když v tu chvíli jsem zaslechla houkat hasičská auta.



Udělala jsem  dvě fotografie, na té první jsem si po stažení snímků do počítače všimla člověka, který u požáru stál a se zaujetím pozoroval, jak se oheň rozrůstá.

Na druhém snímku pořízeném asi o deset vteřin později, ještě před tím, než dorazili požárníci je vidět, jak rychle se oheň rozhořel.

Nechci ani domyslet, co by se dělo, kdyby bylo sucho, a k tomu foukal silný vítr.

Žádné komentáře:

Okomentovat