středa 26. srpna 2020

panická porucha

 Od rána nám tady fičí šílený vítr, zatím stále jen zesiluje, nárazy podle Accu Weather v tuhle chvíli vystoupaly na 81 km/hod.

Když se jedná o déšť, tak se nám vyhýbá, pokud jde ale o vítr, tak si ho užíváme pravidelně, a velice často je  mnohem silnější, než bývá v předpovědi.

Nebe bylo krásně modré, jen s několika drobnými mráčky a s kondenzačními čarami od letadel, a pak, že jich tolik nelétá.

Teprve po obědě se začaly dělat na nebi malé, kupovité obláčky a vítr nabíral na síle.

Modlím se, aby se vítr už utišil, aby ustaly ty silné nárazy, které u mne způsobují panické záchvaty, pravděpodobně se jedná o panickou poruchu. Přestala jsem chodit na psychiatrii, protože mi léky stejně nepomáhaly, za několik let jsem jich vystřídala několik a výsledek byl, že jsem přibírala na váze, a tak s tím bojuji sama.

Žádné komentáře:

Okomentovat