neděle 18. srpna 2024

rýže z papiňáku

 Už podruhé jsem vařila rýži v papiňáku, vařila jsem už i špagety a brambory vařím opravdu často a jen v tlakovém hrnci. Včera jsem udělala přírodní řízek z kuřecích prsíček. Na pánvi jsem na trošce oleje nechala zesklovatět cibulku, poté jsem přidala nakrájený pórek. Nakonec jsem na pánev přidala scezenou vařenou rýži, promíchala a výsledek byl opravdu úžasný a doslova za pár minut. 

Kdyby nebylo známé, která mě upozornila na to, že vyštrachala papiňák ze sklepa a vaří v něm už i brambory, a že jsou vařené za pouhé 3 minuty, tak by i náš 30 let starý papiňák odpočíval na regálu ve špajzu. Od té doby, co to od kámošky vím, je u nás papiňák v almárce v kuchyni na čestném prvním místě. Vyzkoušela jsem napoprvé ty brambory - od doby, kdy začne papiňák syčet se vaří jen 3 minuty a poté se nechají tzv. dojít. To je ohromná úspora. Rýže se vaří jen 5 minut, zatím jsme fakt spokojení. Na internetu je spousta návodů i s časem, jak dlouho se potraviny vaří. 

Žádné komentáře:

Okomentovat