sobota 8. června 2024

volby do EU

 Tak máme odvoleno, i když jsem dneska sotva lezla, protože jsem unavená z práce na zahradě, nelituju. Ptala jsem se jaká byla účast, a prý nevídaně nízká. Zato politici si volby ujít nenechali, nejsou hloupí. 

Pan prezident hlásal cosi o budování Evropy, jak jinak, že? Na snímku s otevřenou pusou dohlíží na svou první dámu. Stylistky asi dnes byly vytížené, proto je první dáma poněkud neupravená, celá rozčepejřená, ale hlavní je, že má kytici v barvách Ukrajiny. Myslím, že takhle neupraveně by první dáma vypadat neměla.

U nás na náměstí bylo veselo, k dobré náladě přispíval Brass Band Rakovník. Dixielandová kapela, zaměřená na ortodoxní dixieland nebo-li neworleánský jazz, jak se hrával ve 20. a 30. letech v kolébce jazzu. Tomu odpovídá i nástrojové obsazení: kornet, trombon, klarinet, banjo, suzafon a historická bicí souprava.

Tak jsme si na chvilku sedli a poslechli pár písniček. Měla jsem chuť na pivo, ale okamžitě mě přešla, když jsem viděla ty závratné ceny - kopeček zmrzliny 35 kaček, malinovka pro děti jakbysmet, a u toho oznámení, že 100% výdělku jde na Ukrajinu. Nehodlám utrácet za Ukrajinu už ani korunu, nechci, abych přispívala finančně na prodlužování války a lidského utrpení, nechci přispívat na nákup munice a dronů. Stejně peníze na Ukrajině mizí neznámo kam....

Žádné komentáře:

Okomentovat