čtvrtek 14. března 2024

 Chtěla bych se stát vegetariánkou, zatím se to moc nedaří. Drůbeží a vepřové občas ještě manžel koupí, a je pro mne opravdu těžké uvařit oběd a neochutnat. Mnohem lépe by mi to určitě šlo, kdybych nemusela vařit. Nejím ale hovězí maso, protože mám kravičky moc ráda, ze stejného důvodu bych nevzala do pusy ani koninu.

Krávy jsou snad ta nejhodnější, bezproblémová zvířata na světě a kdyby si mohly vybrat, určitě by na svět nepřiváděly telátka, protože vědí, co je čeká. Nemohou to ale ovlivnit, protože je člověk proti jejich vůli uměle oplodní a pak jim dá se říct jejich potomka - telátko sežere. 

Krávy mají velice těžký porod, v bolestech přivádějí své potomky na svět. Tahle fotka mě dostala, připadá mi, že kráva ví, co její telátko čeká a omlouvá se mu, protože není v její moci své dítě před člověkem a lidskou nenažraností ochránit...

Žádné komentáře:

Okomentovat