úterý 2. ledna 2024

čočka s uzeným masem

 Silvestrovská krmě u nás rozhodně k nějakému chlubení nebyla. V mrazáku jsem měla zbytky veky, která nestála za nic ani když byla čerstvá.  Nastrouhala jsem celer, mrkev, petržel a přidala zbytek majolky od štědrého dne. Večer už jsme měli jen vietnamskou nudlovou polévku. 

Včera jsem povařila kousek uzeného masa, přestože bylo na obalu uvedeno, že není třeba kuchyňská úprava. Maso bylo tuhé jako podešev a tak díky povaření  vznikla docela dobrá polévka, protože jsem do hrnce přidala malou cibuli, dva stroužky česneku, mrkev, celer a petržel. Do polévky jsem zavařila domácí noky, okořenila ji a pochutnali jsme si. 👍

Nakrájené uzené jsem ještě na pánvi trochu opekla při smažení cibulky, kterou jsem ochutila uvařenou čočku. Dnes budeme mít ještě i čočkovou polévku. Musím šetřit, kde se dá, kvůli tomu prokletému  balíčku, který nám současná vláda nachystala. 

Žádné komentáře:

Okomentovat