čtvrtek 30. listopadu 2023

SMRTÍCÍ VOLÁNÍ

 Tahle detektivka, jejíž autorkou je Angela Marsonsová  mě zrovna moc nebrala, ale hodnocení má hodně vysoké, rovných 92%. Nejspíš je to mnou, že jsem jakási divná,

z přebalu - Musíš mi zabránit, abych ublížil někomu jinému. Nechci dělat tyhle hrozné věci. Pomozte mi, než budu nucen to udělat znovu. A udělám to znovu, protože nemám na výběr. Nikdy jsem neměl na výběr. V rušném nákupním centru svírá malá holčička plyšového medvídka a drží se ho v nepřítomnosti své matky Katriny. O několik hodin později je v opuštěné budově objeveno Katrinino tělo. Pro detektivku Kim Stoneovou to vypadá jako rychlá a účinná vražda. Ale Kiminy instinkty jí říkají, že v této nesmyslné vraždě je víc, než se na první pohled zdá. Jaký byl motiv zabití mladé matky na nákupech s jejím dítětem?

Žádné komentáře:

Okomentovat