středa 11. října 2023

psí lidé

 Nikdy dřív bych nevěřila, co všechno se bude považovat za tzv. normální. Nemohla jsem tomu uvěřit a proto jsem hledala na toto téma články ze světa. U nás se bohužel o takových věcech nepíše. V Berlíně se sešlo podle článků i fotografií z internetu na 1000 psích lidí, já nevím, jestli  ale takové bytosti mohu ještě  nazývat lidmi, protože oni se údajně cítí být psy. Tak mám problém, abych je neurazila. 

Seděli tam tito psí lidé na zemi, na hlavách masky pejsků a demonstrovali za "svá práva". Tak mě napadá, jaká práva mají na mysli. Někdo napsal do komentářů, že chtějí vykonávat své ehm psí potřeby na ulici. Kdo je bude živit, kdo bude uklízet exkrementy, o to se asi má postarat stát, protože psi do práce nechodí. 

Na internetu se dá dohledat i jeden muž, který se také cítí být psem. Splnil si sen a zakoupil si za 14 000 dolarů, (jinde píší 15 000 eur) oblek, který vypadá jako kolie a točí takto "oblečený" videa. Jedno to video jsem viděla, a musím říct, že je  to spíš depresivní, protože ona "kolie" leze jako nějaký zmrzačený pejsek, jako by měla zlomené všechny končetiny, já to tedy rozhodně za normální nepovažuju. 

Proč mají potřebu sdělovat celému světu svou odlišnost a chtít po nás, abychom i my říkali, že je to normální.


Na posledním snímku je ukázka toho, kterak se předvádějí psí lidé před malým děckem, asi si děti budou muset zvykat. Kam jsme to bože dopracovali, už se tisknou prý i u nás formuláře, kde není uvedeno, jako dřív otec a matka, nýbrž rodič č 1. a rodič 2. 


Žádné komentáře:

Okomentovat